מהו ייעוץ משכנתא פרטי ומה זה שונה מייעוץ בבנק?

לימודי ייעוץ משכנתא

לפני קניית דירה, כמעט כל אדם נזקק למשכנתא. הלוואה בת מאות אלפי ולעיתים אף מיליוני שקלים. הלוואה זו, כמו כל הלוואה נושאת ריביות. מכיוון שמדובר בהלוואה ענקית והגוף המלווה שרוצה לבטח את עצמו, הריביות גבוהות וכמובן שהסך הכולל של ההחזרים שלכם ביחס להלוואה היא שמאות אלפי שקלים יותר.

כל אחד מאיתנו רוצה כמובן להשיג הלוואה בתנאים אטרקטיביים ונוחים ככל שניתן. ריביות נמוכות יותר ותנאי החזרים המתאימים לו. בכדי להשיג את ההלוואה המבוקשת בתנאים שאנו רוצים, בדרך כלל נפנה לייעוץ משכנתאות בכדי לקבל את המידע והדרך הנכונה לפעול.

כאשר אנו פונים לשירות ייעוץ משכנתא פרטי, אנו בעצם מקבלים את כל מה שאנחנו רוצים במסגרת הוצאת המשכנתא. בדרך כלל, ייעוץ משכנתא פרטי דואגים לעשות עבורכם את כל התהליך הכולל התנהלות מול הבנק או הגוף המממן, קבלת התנאים הנוחים ביותר וכו'.

קראו על לימודי ייעוץ משכנתאות>>>

מה ההבדל?

לא רבים יודעים, אך גם הבנק מציע שירות של ייעוץ משכנתא לכל לקוח שמבקש להוציא הלוואה. שירות זה ניתן ללקוחות חינם אין כסף, ולקוחות רבים מעדיפים לקבל את השירות החינמי מהבנק, כי למה לשלם סתם? אך כדאי להבין שזה לא מדויק. 

במה שונה ייעוץ משכנתא פרטי מייעוץ בבנק? אולי באמת תרצו במקום לשלם על השירות, לקבל אותו חינם מהבנק. אך כמו שכולנו מבינים, קיים הבדל רציני מאוד בין ייעוץ משכנתא פרטי לייעוץ מהבנק.

יועץ משכנתאות פרטי שאתם פונים אליו, עובד בשבילכם, יועץ משכנתאות של הבנק, עובד בשביל הבנק. וההבדל ברור. יועץ שאצם פניתם אליו, יעשה הכול בכדי להשיג לכם הלוואה גדולה ככל הניתן, בתנאים נוחים עבורכם, אך יועץ מהבנק יעזור לכם בכפוף לרצונות הבנק.

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס נכס דיגיטלי
קורס נכס דיגיטלי הוא קורס הכשרה המלמד אנשים כיצד לייצר נכסים דיגיטליים. זהו קורס מקוון שניתן להשלים...
קרא עוד »
אוג 15, 2022
פענוח מיקום הפארמה: ההתאמה הנכונה וטעויות נפוצות
בעולם המורכב של מיקום בפארמים, מציאת ההתאמה המושלמת יכולה להיות דומה לניווט במבוך. מאמר זה משמש לך...
קרא עוד »
ינו 23, 2024
מה זה DATA SCIENCE ואיך ניתן ללמוד את זה?
אחד המקצועות המבוקשים ביותר בעולם כיום ועם צמיחה נוספת של כמה אחוזים בשנה הוא מקצוע ה- data science. ההגדרה...
קרא עוד »
מרץ 22, 2022