הדור החדש של אנשי בדיקות התוכנה – QA אוטומציה

תכנות מחשבים לילדים

עד לפני שנים לא רבות, בדיקות QA למוצרים כאלה ואחרים ובפרט לתוכנות, היו נעשות באופן ידני. כל בודק QA היה מקבל רשימה של מאפיינים ופרטים אותם הוא היה צריך לבדוק, בנוסף הוא היה צריך לבצע בדיקות מקיפות באופן כללי בשביל לוודא שהכל תקין, כמו שצריך. 

הדור החדש של בדיקות אוטומציה QA, מאפשר בדיקות אוטומטיות, בדיקות באמצעות אוטומציה. הרעיון הוא, לבצע בדיקות באמצעות תוכנות וכלים ממוחשבים. בצורה כזו, אפשר להגיע לתוצאות הרבה יותר איכותיות, לגלות הרבה יותר נתונים ולדעת בדיוק האם מדובר על תוכנות שיכולות לעבוד כמו שצריך או שיש צורך לבצע שינויים כאלה ואחרים. 

צריך להדגיש כאן נקודה משמעותית, הרעיון להשתמש בתוכנות כאלה ואחרות לצורך בדיקות, הרבה פעמים מחייב יצירת תוכנות מסוג זה. כלומר, מפתח אוטומציה הוא אדם שאמור לפתח את התוכנה בעזרתה ניתן לבצע את הבדיקות השונות. אם לא משתמשים בתוכנות אלו, יהיה קשה לקבל תוצאות איכותיות, חד משמעיות בנושא. 

כיצד מבצעים תהליך אוטומציה בצורה נכונה?

על מנת לבצע בדיקת QA תוכנה באמצעות תוכנות, יש ללמוד במסגרת המכללה לאוטומציה מה בדיוק האמצעים והכלים שיאפשרו בדיקה כזו ומה בדיוק יאפשר להשיג תוצאות איכותיות. ייתכן מאוד שיהיה צורך להשתמש בתוכנות קיימות וייתכן מאוד שיהיה צורך לאפיין תוכנות או אמצעים מסוימים ולייצר אותם, על מנת שיהיה ניתן בסופו של דבר להביא לכדי מצב בו אפשר לבדוק את התוכנה ולעלות על פגמים, במידה וקיימים. 

כמובן שכל התהליך יתבצע אך ורק בעזרת אנשים שיש להם ידע וניסיון בתחום, אנשים שיכולים לספק תמונה מלאה של המצב, על מנת שיהיה ניתן לבחון את המשך התהליך וכיצד ניתן לנהל אותו בצורה נכונה.

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בניית מודלים לעיצוב פנים – טיפים למתחילים
בניגוד לאדריכלות, עיצוב פנים מתעסק בחללים הפנימיים, עיצובם ושינויים. מעצב הפנים אינו מתעסק עם המבנה...
קרא עוד »
אוק 26, 2020
אסתטיקה דנטלית
החיוך, הוא הנכס החשוב ביותר שלכם עליו תצטרכו לשמור לכמה שיותר שנים. חיוך עוזר לכם לתקשר ולקשר עם...
קרא עוד »
דצמ 16, 2020
איך מתכוננים למבחן GMAT?
אם אתם עומדים בקרוב לעשות מבחן GMAT, אתם בוודאי מבינים את החשיבות שלו – ולכן אתם צריכים להתכונן אליו...
קרא עוד »
נוב 04, 2020