צימרים מומלצים עם בריכה בגליל לשנת 2021

צימרים מומלצים עם בריכה בגליל לשנת 2021

לצאת לחופשה בצפון זה דבר מאוד נהדר, אבל לצאת אל חופשה בצפון במקום שבו האירוח כולל גם בריכה לצד הנופים הקסומים של צפון הארץ, זה כבר שדרוג בגדר של חובה שמעלה את הרמה של הנופש הזה פי כמה וכמה. למעשה, המבחר הנאה של מקומות שבהם יש גם בריכה לשימוש הנופשים רק הולך וגדל, כך שבהחלט ניתן לשקול את האיתור של צימר מומלץ שכזה באזורי הגליל לחופשה הבאה.

גולד ריצ'

מדובר בסוויטה שלא כדאי לפספס הנמצאת בגליל המערבי ביישוב אבן מנחם. מלבד העובדה כי יש בה סוויטה אחת ויחידה מושקעת במיוחד בעיצוב מלכותי כשמה, יש גם בריכה וג'קוזי מחוצה לה, שטובלים בכל היופי המהפנט הזה של נופי הגליל. 

אחוזת רפאל

ממוקמת בגליל המערבי שם יש לא רק 4 סוויטות אלא גם 2 וילות שיכולות להתאים לסדר גודל שונה של מתארחים. הנוף הוא פתוח וטובל בירוק, עם ג'קוזי ובריכת שחייה מחוממת לכל אחת מן הסוויטות, מה שמעלה את רמת הנופש לגבהים אחרים עם נופש הכולל פרטיות נהדרת לחופשה בכל עונה שהכי מעדיפים.

פיפטיס

ממוקם ביישוב כפר ורדים הנמצא אף הוא בגליל המערבי נמצא לו פיפטיס שכולל שני צימרים ושתי סוויטות. מה שמייחד את המקום הוא העיצוב בסגנון של שנות החמישים, כך שאלמנט זה מצטרף לכדי חופשה יוצאת דופן בנוף הגלילי. המתחם מעניק נוף פנורמי בסוויטות בעיצוב פופ ארט עם הרבה מאוז מרווח ואבזור מפנק ברמה גבוהה.

בין כחול לירוק

בכרם בן זמרה בגליל העליון, ממוקם המתחם של בין כחול לירוק שמתאר בדיוק רב את המראות שמתקבלים להם שם. מה שנחמד במיקום הזה הוא לא רק הנוף אלא העובדה כי מדובר בצימר אחד המעוצב בצורה שמחברת אל הטבע עם בריכה חצובה באבן אל מול הנוף הפתוח. הצימר עצמו מרווח וכולל אווירה ביתית שכוללת הרבה שלווה וטבע.

מחפשים צימרים עם בריכה? הקליקו על הלינק

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם כדאי לקנות משרד לאחר משבר הקורונה?
משבר הקורונה היה נושא לדיון בשנים האחרונות. המחסור בשטחי משרדים והמחירים הגבוהים גרמו לרבים לתהות...
קרא עוד »
מאי 14, 2023
דיו למדפסות HP
פרינט. והנה לכם הקבצים ששלחתם טריים וברורים ממתינים לכם על מגש המדפסת. אם המצב כזה, הכול נפלא. אבל אם...
קרא עוד »
ינו 25, 2021
קורס מאמנים אישי: למי זה מתאים?
כולנו יודעים מה מאמנים עושים - הם עוזרים לאנשים להגיע למטרות שלהם. אבל מה אם נוכל לעשות זאת עם הכלים...
קרא עוד »
ספט 30, 2022