איך לבחור מורה פרטי?

מורים פרטיים

בעידן הנוכחי תלמידים רבים נעזרים במורה פרטי. אם בעבר רק תלמידים מתקשים נעזרו במורים פרטיים, הרי כיום כל תלמיד שחפץ להצליח, כל אחד אשר רואה מול עיניו את ההישגים ואת המטרה המסומנת פונה לשיעורים פרטיים. אבל חשוב מאוד לדעת כי לא כל מורה פרטי לתכנות יוכל להוביל אתכם להצלחה הנכספת. חשוב לבחור מורה פרטים מוצלח אשר יצליח ללמד אתכם ולשפר את ההישגים הלימודיים.

כך תבחרו מורה פרטי:

  1. כושר דידקטי – חשוב מאוד לבחור מורה אשר יש לו יכולות דידקטיות. למה הכוונה? יש הבדל מהותי בין אדם שיודע היטב חומר מסוים, אך הוא לא יודע כיצד להסביר ולהעביר את המידע הזה למישהו אחר. לבין אדם אשר יש לו הבנה טובה בנושא, אך מלבד זאת הוא ניחן בחוש דידקטי. הוא יודע כיצד לגשת לתלמידים ואיך להציע בפניהם את החומר הלימודי כדי שהם אכן יצליחו לרכוש את הידע כראוי.
  2. סבלנות – מורה פרטי טוב הוא כזה אשר יש לו סבלנות רבה. הוא מבין כי התלמיד שמולו לא חייב לקלוט את המידע במהירות ובקצרה. הוא עשוי להצטרך להסברים נוספים ולאמצעי המחשה מגוונים. הסבלנות של המורה מוכיחה את עצמה במהלך השיעור ומאפשרת לתלמיד לשבת בניחותא בשיעורים, ולחוש בנוח כאשר הוא לא מבין או מעוניין לקבל הסבר נוסף.
  3. חדור מטרה – כדי להצליח להקנות לתלמיד את הידע הנחוץ חשוב כי המורה יראה מול עיניו את ההצלחה של התלמיד שלו. שהוא יחפוץ בכל מאודו להצעיד אותו אל ההצלחה, ולהקנות לו את כל המידע הנחוץ. כאשר המטרה מסומנת יעשה המורה מאמצים רבים על מנת להוביל את התלמיד למחוזות ההצלחה.
  4. נעימות – לרוב תלמידים שמתקשים בלימודים לא ממש ששים לשבת גם אחר הצהריים על חשבון שעות הפנאי שלהם לשיעור עם מורה פרטי במתמטיקה או אנגלית. לכן חובה לבחור מורה נעים אשר ידאג כי השיעורים יהיו מהנים ומלאי חוויות. מורה חוויתי יכניס רוח חיים למספרים ויעיר את הכללים המרדימים לחיים, מגוונים ומלאי עניין. כאשר החומר הלימודי מעניין הוא נרכש טוב יותר.
Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סדנאות לחברות וארגונים – פיתוח הרגלים המובילים ליצירתיות
סדנאות לחברות וארגונים הן דרך מצוינת לפתח הרגלים המובילים ליצירתיות. חשוב שהעובדים יוכלו לחשוב מחוץ...
קרא עוד »
מרץ 02, 2023
כנרית לחתונה – איך בוחרים?
חתונה יכולה להיחשב כאירוע החשוב ביותר בחייו של מישהו. זה הזמן שבו שני אנשים מתחתנים ומתחילים את חייהם...
קרא עוד »
אפר 19, 2023
רעיונות לשאלות מחקר בעבודות בחינוך
הגשה של עבודה סמינריונית בחינוך יכולה להיות מרתקת ומעניינת במיוחד. הדבר הראשון שצריך לעשות טרם כתיבת...
קרא עוד »
פבר 08, 2021